Buttons/pagina's

    

vrijdag 30 juni 2023

In mijn hart

Ik zal je bij mij dragen in mijn hart tot ik je weer zie.
Liefs, Marleen

Materialen Marianne Design: 
Collectables: COL1504 (Flowers by Marleen)
Craftables: CR1575 (Veel liefs cirkel by Marleen), CR1597 (Basic circles by Marleen), CR1633 (Corn & Sunflowers by Marleen - augustus collectie 2023)
Creatables: LR0815 (Tropical flower)
Papers: CA3166 (Pearl paper - White)
Pretty Papers blocs: PK9176 (De natuur in by Marleen - uni kleuren geel en bruin), PK9182 (Pakjesavond by Marleen - uni kleur blauw), PB7065 (Jolly Christmas - uni kleuren groen), PB7066 (Eline's Whitewash), PK9183 (Sweet flowers - uni kleuren roze en oranje)
Enamel dots: PL4517 (Two pink), PL4520 (Snowflakes), PL4523 (Gold Glitter)
Pearls: CA3132 (White)
Rhine stones: CA3154 (Bronze), CA3163 (Ice Blue)

Wit fluweelkarton voor de basiskaart

5 opmerkingen:

  1. wat een mooi stijlvol kaartje met de mooie zachte kleurtjes
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat heb je mooi gedaan Marleen.
    Veel sterkte in deze moeilijke tijd !
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. A beautiful card Marleen. Sending you hugs from the US during this difficult time.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige bloemen kaart Marleen .
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige bloemenkaart Marleen.
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mijn blog bezoekt.
Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Ik lees ze allemaal met heel veel plezier!

Bedankt en lieve groetjes, Marleen