Buttons/pagina's

    

zaterdag 15 juli 2023

HB2U

Vandaag is Timo jarig!! Hij is vandaag 12 jaar geworden... en bij een verjaardag hoort natuurlijk een cadeautje. Omdat hij nu zijn VWO in het Engels doet vond ik het wel erg leuk om 'HB2U' (Happy Birthday to You) op zijn cadeautje met geld te plakken. 

Hartelijke groetjes, Marleen

Materialen Marianne Design: 
Collectables: COL1347 (Party numbers), COL1449 (Alfabet XXL), COL1482 (Beer by Marleen), COL1508 (Bagtopper XOXO by Marleen - gebruikt voor de 'X')
Craftables: CR1508 (Punch die Smileys)
Creatables: LR0477 (Flip flops & Sun glasses)
Paper: CA3172 (Metallic paper - Silver)
Pretty Papers bloc: PK9179 (Summer Vibes)
Enamel dots: PL4524 (Silver Glitter)
Rhine stones: CA3155 (Gold), CA3163 (Ice Blue)
Stickers: CA3167 (Feest)

7 opmerkingen:

  1. gefeliciteerd met je zoon wat een mooi cadeautje heb je voor hem gemaakt stoer hoor met de leuke flesjes erop, de flessenopener en de stoere zonnebril
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met je zoon.
    Super leuke snoep verpakking Marleen.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Marleen wat leuk gemaakt.
    Gefeliciteerd met jullie zoon en een fijne dag samen.
    Grt van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Timo, Van Harte GEFELICITEERD met je 12e verjaardag!!
    En Marleen en gezin, natuurlijk ook PROFICIAT!!
    Marleen, jij hebt een Geweldig Mooi cadeautje voor Timo gemaakt. Zal hij vast heel blij mee zijn.
    Het is ook een geweldige Inspiratie voor mij... Mijn kleinzoon wordt volgende week 12 jaar.....en misschien "pik ik" jouw idee, hihihi. Ik wens jullie allemaal een hele fijne dag en verjaardag, lieve groetjes, Eva.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk cadeautje. Gefeliciteerd met je zoon.

    Groetjes,
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Alsnog hartelijk gefeliciteerd met je zoon Marleen ! Wat heb je een super
    leuk doos voor hem gemaakt.
    Daar was hij vast heel erg blij mee.
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mijn blog bezoekt.
Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Ik lees ze allemaal met heel veel plezier!

Bedankt en lieve groetjes, Marleen