Buttons/pagina's

    

dinsdag 4 juli 2023

Winnaar GiveAway - 5 jaar Design byMarleen

Jeetje... wat ben ik overspoeld met felicitaties en hartverwarmende lieve berichtjes!! Heel hartelijk bedankt daarvoor, ik heb ze echt allemaal met plezier gelezen. Enorm gaaf dat zoveel van jullie mijn materialen in bezit hebben en er met veel plezier mee knutselen. Ook viel het mij op dat er veel reacties waren waarin jullie mij lieten weten hoe fijn jullie mijn FB lives in de groep van Marianne Design vinden. Heel tof en voor mij ook weer een opsteker om er mee aan de slag te gaan na de zomervakantie. 

Vanochtend was het natuurlijk tijd om de winnaar te loten! De random heeft weer zijn werk weer gedaan... en deze keer is de winnares op mijn Instagram gevallen.... en dat is....

saskiabuitenhuis1974

Van harte gefeliciteerd Saskia Buitenhuis! Jij bent de winnares van mijn 5 jarig jubileum GiveAway en hebt de geweldige set gewonnen.
Zou je mij jou adresgegevens willen mailen, dan zorg ik ervoor dat de mal met de post naar jou toe komt.

Niet gewonnen... houd dan aan het einde van de zomer mijn blog en Instagram in de gaten. Er komt een geweldig leuke herfstcollectie uit van mijn hand en ook daar ga ik het een en ander van weggeven (zoals ik inmiddels ook al jaren doe wanneer er nieuwe materialen van mij uitkomen)!

Nogmaals heel hartelijk dank voor jullie felicitaties en hartverwarmende berichtjes.
Op naar de 10 jaar!
Hartelijke groetjes, Marleen

Deze giveaway werd op geen enkele manier onderschreven, gesponsord of gepromoot door Instagram en/of Blogger.


5 opmerkingen:

  1. Saskia gefeliciteerd met het winnen van de weggever en Marleen dank je wel voor de kans van je leuke weggever op je blog ik ben benieuwd wat er volgende keer gaat komen ik hou het in de gaten
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Proficiat Saskia! Marleen, bedankt weer voor deze leuke giveaway.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Saskia gefeliciteerd met het winnen deze fantastische prijs geniet ervan. Marleen, bedankt weer voor deze leuke giveaway. Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd Saskia! Bedankt Marleen voor de de mooie giveaway. Eind vd zomer nieuwe ronde nieuwe kansen, benieuwd wat je gaat uitbrengen. En op naar de 10 jaar inderdaad, nog vele jaren plezier met ontwerpen! Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mijn blog bezoekt.
Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Ik lees ze allemaal met heel veel plezier!

Bedankt en lieve groetjes, Marleen