Buttons/pagina's

    

dinsdag 29 augustus 2023

Heel veel stickers

Eerder verschenen er al eens leuke losse stickervellen in het geboorte - en Sinterklaas thema van mijn hand. Nu mag ik daar herfststickers aan toevoegen. We hebben namelijk een hele nieuwe stickersset gemaakt, stickers in verschillende maten en met 3 vellen in een pakje. Er zitten stickers met plaatjes bij, stickers met een vrolijke print en stickers met tekstjes. Ze zijn dus heel geschikt om kaarten mee te maken, maar ook voor het sluiten van je envelop of het decoreren van een cadeautje!

Hartelijke groetjes, Marleen

Materialen Marianne Design:
Craftables: CR1537 (Slim line frames), CR1603 (Mushrooms by Marleen), CR1633 (Sunflowers/Corn by Marleen)
Creatables: LR0830 (Basic Christmas bauble)
Paper: CA3171 (Metallic paper - Gold), CA3172 (Metallic paper - Silver), CA3186 (Vellum paper)
Pretty Papers bloc: PB7066 (Eline’s Whitewash – lichtoranje unikleur), PK9185 (Welcome Fall by Marleen)
Enamel dots: PL4528 (Duotone Orange)
Rhine stones: CA3155 (Gold), CA3188 (Autumn gold)
Stickers: CA3189 (Welcome Fall by Marleen)

Florence cardstock:
066 - Anise
079 - Acacia

1 opmerking:

  1. This is such a cute card Marleen! The stickers are adorable and can be used in so many ways.

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mijn blog bezoekt.
Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Ik lees ze allemaal met heel veel plezier!

Bedankt en lieve groetjes, Marleen