Buttons/pagina's

    

zondag 27 augustus 2023

Zonnebloemen en mais

De zomervakantie is voorbij en langzaam aan gaan we richting het najaar. Maar de zomer is nog niet helemaal voorbij is. Er staan genoeg zonnebloemen in bloei en weiland vol met mais om van te genieten. 

Wil je deze kaart zelf ook maken? Dat kan!
Deze kaart staat op het blog op de Marianne Design website, dus daar vinden jullie de werkbeschrijving en gebruikte materialen op terug. Zie: https://mariannedesign.nl/blog/zonnebloemen-en-mais

Heel veel knutselplezier!
Hartelijke groetjes, Marleen


Materialen Marianne Design: 
Collectables: COL1533 (Scarecrow by Marleen)
Craftables: CR1597 (Basic circles by Marleen), CR1633 (Corn & Sunflowers by Marleen), CR1635 (Kaartje voor jou cirkel by Marleen)
Papers: CA3171 (Metallic paper - Gold)
Pretty Papers bloc: PK9185 (Welcome fall by Marleen)
Enamel dots: PL4527 (Duotone Yellow)
Rhine stones: CA3159 (Red), CA3188 (Autumn gold)

Florence cardstock: 
002 - Raffia
030 - Poppy
043 - Air
066 - Anise
079 - Acacia
096 - Black

Wit fluweelkarton voor de basiskaart.

18 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart met weer mooie nieuwe mallen.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk die vogelverschrikker !!!!
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is een plaatje en ik vind dat je weer hele leuke ontwerpen hebt bedacht/gemaakt Marleen. Dat gaat mijn portemonnee weer voelen hihi.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi met de nieuwe snijmalletjes erop. Weer prachtige ontwerpjes van je.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk gedaan Marleen....mooi met de diepte erin!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super leuk!Het zijn weer een aantal malletjes die op mijn verlanglijstje staan. Ik heb er zin in om ermee aan de slag te gaan. Is al een tijdje terug dat ik heb kunnen freubelen. Genoeg inspiratie voorbij zien komen.
    Groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow, die is super leuk!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mijn blog bezoekt.
Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Ik lees ze allemaal met heel veel plezier!

Bedankt en lieve groetjes, Marleen