Buttons/pagina's

    

woensdag 2 augustus 2023

Wij wensen je een heerlijke dag!

Voor de augustus collectie van Marianne Design heb ik de Craftables 'Corn & Sunflowers by Marleen' mogen ontwerpen. Ook vinden jullie in deze collectie een grote zonnebloem waar je een afbeelding in kunt verwerken. Natuurlijk heel leuk om de zonnebloemen met elkaar te combineren!

Wil je deze kaart zelf ook maken? Dat kan! 
Deze kaart is terug te vinden in the Collection #128. Op de website van Marianne Design vind je de werkbeschrijving en uitgebreide materialenlijst. Zie: https://mariannedesign.nl/downloads/the-collection

Hartelijke groetjes, Marleen

Materialen Marianne Design: 
Craftables: CR1603 (Mushrooms by Marleen), CR1608 (Pumpkins by Marleen), CR1633 (Sunflower/Corn by Marleen)
Creatables: LR0824 (Sunflower)
Clear stamps: CS1078 (Wensen by Marleen)
Knipvel: VK9604 (Autumn Gnomes – Sunflowers)
Paper set: PK9176 (De natuur in by Marleen), PB7059 (Eline Autumn Whispers – oranje uni kleuren)
Rhine stones: CA3154 (Bronze), CA3158 (Mint), CA3159 (Red)

Florence cardstock:
066 - Anise
079 - Acacia
099 - Kraft light


3 opmerkingen:

  1. Dat ziet er leuk uit Marleen !!
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat ziet er heel leuk uit Marleen! De herfstkaarten passen goed bij het weer van dit moment 😄. Krijg al bijna zin in de herfst (maar dan lieg ik). Nee hoor van mij mag die herfst nog wel even wegblijven, gelukkig hebben we de vakantie nog tegoed. Maar naar jouw leuke spulletjes kijk ik dan wel weer uit! Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja, die zonnebloem stans is zo geweldig!! Ik ben er helemaal weg van!

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mijn blog bezoekt.
Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Ik lees ze allemaal met heel veel plezier!

Bedankt en lieve groetjes, Marleen