Buttons/pagina's

    

donderdag 2 november 2023

Huisjes met echt licht!

Dit is toch te leuk?! Een kaart waarbij er echt licht door de ramen van de huisjes schijnt. Wanneer de ontvanger op de grote ster rechtsboven in drukt, gaan de lampjes aan/uit. 

Wil je deze kaart met lichtjes zelf ook maken? Dat kan!
De werkbeschrijving en uitgebreide materialenlijst zijn terug in Marianne Magazine #60.Voor slechts € 17,95 heb je al een jaarabonnement voor dit mooie magazine vol inspiratie.

Hartelijke groetjes, Marleen


Materialen Marianne Design:
Collectables: COL1436 (Village decoration set 4 - fiets), COL1537 (Houses by Marleen)
Craftables: CR1483 (Trees by Marleen - sterren), CR1602 (Pine trees by Marleen), CR1605 (Text labels)
Clear stamps: MM1631 (Art stamps - Hallo Herfst)
Papers: CA3142 (Soft Glitter paper - Silver), CA3178 (Mirror paper - Silver), CA3166 (Pearl paper - White), CA3186 (Vellum paper)
Pretty Papers bloc: PK9181 (Winter Wonderland)
Rhine stones: CA3136 (Silver), CA3163 (Ice Blue)
Tools: LR0014 (Double sided craft tape)

Florence cardstock:
053-Graphite

2 opmerkingen:

  1. Superleuk!! Ik heb de huisjes op mijn verlanglijstje gezet, nu maar duimen dat ik ze op mijn verjaardag mag uitpakken...
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gezellige kaart Marleen !!
    Heel leuk met de lichtjes .
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mijn blog bezoekt.
Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Ik lees ze allemaal met heel veel plezier!

Bedankt en lieve groetjes, Marleen