Buttons/pagina's

    

dinsdag 31 oktober 2023

Lichtje met huisjes in de sneeuw

Ieder jaar weer vind ik het leuk om een lichtje van een glazen potje te maken. Deze keer mocht ik er een maken met mijn nieuwe Collectable 'Houses by Marleen' voor in het nieuwste nummer van het Marianne Magazine. 

Wil je dit lichtje zelf ook maken? Dat kan!
De werkbeschrijving en uitgebreide materialenlijst zijn terug in Marianne Magazine #60.Voor slechts € 17,95 heb je al een jaarabonnement voor dit mooie magazine vol inspiratie.

Hartelijke groetjes, Marleen


Materialen Marianne Design:
Collectables: COL1436 (Village decoration set 4 - fiets), COL1537 (Houses by Marleen)
Craftables: CR1483 (Trees by Marleen - sterren), CR1602 (Pine trees by Marleen)
Papers: CA3142 (Soft Glitter paper - Silver), CA3178 (Mirror paper - Silver), CA3166 (Pearl paper - White), CA3186 (Vellum paper)
Pretty Papers bloc: PK9181 (Winter Wonderland)
Rhine stones: CA3136 (Silver), CA3163 (Ice Blue)
Tools: LR0014 (Double sided craft tape)

8 opmerkingen:

  1. Die huisjes zijn echt super leuk! Ze kwamen zaterdag bij me binnen en vanavond ga ik er een leuk kaartje mee maken!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is dit super gaaf Marleen. Ik maak ieder jaar voor de Nordic Walking wandelbeleider(ster) en docenten cadeautjes met de kerst en ik doe het dit jaar 6 jaar alweer en ze vinden het steeds leuk om van mijn eigengemaakte creatief te krijgen. Dat is zo leuk om te horen.
    Lieve grt van Judith en een fijne avond nog

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat leuk dat je dit voor hen doet Judith. Heel lief.

      Verwijderen
  3. Prachtig Marleen,de dagen lengen en dan is zo'n mooi lichtje erg leuk.Heb de huisjes inmiddels binnen. Komend weekend maar eens gaan zitten freubelen. Groetjes en bedankt voor inspiratie,groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Marleen, wat is dit ontzettend leuk met die lichtjes. Ik heb de huisjes inmiddels in huis en de lichtjes ook, maar waar heb jij die potjes met doorsnede van 6,2 en hoogte 10 cm vandaan? Ik kan ze maar niet vinden.

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mijn blog bezoekt.
Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Ik lees ze allemaal met heel veel plezier!

Bedankt en lieve groetjes, Marleen