Buttons/pagina's

    

donderdag 30 november 2023

Layout circles

In de december collectie vinden jullie mijn creatable 'Layout circles by Marleen'. De openingen kun je vullen met de stickers van de stickerset 'Welkom herfst by Marleen' en de nieuwste stickerset 'Eline's Animals'. Deze stickers passen er precies in!

Wil je deze kaart zelf ook maken? Dat kan!
Deze kaart staat op het blog op de Marianne Design website, dus daar vinden jullie de werkbeschrijving en gebruikte materialen op terug. Zie: https://mariannedesign.nl/blog/layout-circles

Hartelijke groetjes, Marleen


Materialen Marianne Design: 
Creatables: LR0775 (Autumn leaves), LR0839 (Layout Circles by Marleen)
Stickers: CA3189 (Welkom herfst by Marleen)
Pretty Papers bloc: PK9185 (Welcome fall by Marleen)
Rhine stones: CA3154 (Bronze), CA3159 (Red), CA3162 (Smokey Grey)

4 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart Marleen.
    De mal is zo leuk, met veel mogelijkheden.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een superleuke kaart heb je met die leuke stans gemaakt. Helaas was hij uitverkocht in de winkel waar ik vanochtend naar toe ging en de webwinkel waar ik regelmatig bestel had hem ook niet op voorraad. Ik ga duimen dat ik er nog aan kan komen, duim je mee?
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel en leuk dat je er ook graag eentje wilt. Volgens mij heeft hobbynu.nl hem nog 😉

      Verwijderen
  3. Erg leuke kaart met een mooie mal!
    Had hem vandaag in de hand. Nog niet in mijn mandje geland. Misschien heeft de Sint hem voor mij in petto dus ik wacht even af🙂.
    Bedankt voor inspiratie,groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mijn blog bezoekt.
Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Ik lees ze allemaal met heel veel plezier!

Bedankt en lieve groetjes, Marleen