Buttons/pagina's

    

zaterdag 2 december 2023

Hoera, geboren!

Aan het begin van de week zagen jullie al een geboorte kaart voor een jongetje voorbijkomen. Vandaag een geboorte kaart voor een meisje met de stickerset 'Eline's Animals' en mijn Creatable 'Layout Circles by Marleen'. 

Wil je deze kaart zelf ook maken? Dat kan! 
Deze kaart is terug te vinden in the Collection #132. Op de website van Marianne Design vind je de werkbeschrijving en uitgebreide materialenlijst. Zie: https://mariannedesign.nl/downloads/the-collection

Hartelijke groetjes, Marleen

Materialen Marianne Design:
Collectables: COL1479 (Eline's Babies – veiligheidsspeldje en handjes)
Craftables: CR1483 (Trees by Marleen - sterren)
Creatable: LR0839 (Lay-out circles by Marleen)
Papers: CA3171 (Metallic paper - Gold), CA3174 (Metallic paper - Light pink)
Paper set: PB7064 (Hoera een meisje)
Stickers: CA3183 (Meisje by Marleen), CA3190 (Eline’s animals)
Pearls: CA3132 (White)
Rhine stones: CA3156 (Light pink)

Florence cardstock:
019-Pink

3 opmerkingen:

  1. superschattig met de zachte roze kleurtjes en de leuke details, bij mij vandaag een gele kaart met de slakjes stickertjes
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mijn blog bezoekt.
Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Ik lees ze allemaal met heel veel plezier!

Bedankt en lieve groetjes, Marleen