Buttons/pagina's

    

woensdag 6 december 2023

Cosy Christmas

In de december collectie van Marianne Design vinden jullie 3 XL knipvellen van Els Wezenbeek. Met deze knipvellen kun je dieptekaarten maken. Zelf heb ik dat nog nooit gedaan, dus vond ik het leuk om er ook eentje te maken.

Hartelijke groetjes, Marleen

Materialen Marianne Design: 
Craftables: CR1478 (Poinsettia by Marleen), CR1605 (Text labels)
Creatables: LR0769 (Berry branche), LR0781 (Layout 4 squares)
Clear stamps: CS1070 (Christmas mail by Marleen)
Knipvel: EWK1295 (Cosy Christmas XL)
Papers: CA3181 (Snow paper)
Pretty Papers bloc: PB7065 (Jolly Christmas)
Enamel dots: PL4520 (Snowflakes)
Pearls: CA3132 (White)
Rhine stones: CA3158 (Mint)

3 opmerkingen:

  1. Super mooie dieptekaarten heb je gemaakt, en de vorige winterse kaartjes met de beertjes zijn ook heel erg schattig.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig met deze mooie grote knipvellen. Meer heb je niet nodig om een mooi kaartje te maken.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja... leuke techniek is dat he? Mooi gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mijn blog bezoekt.
Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Ik lees ze allemaal met heel veel plezier!

Bedankt en lieve groetjes, Marleen