Buttons/pagina's

    

maandag 4 december 2023

Kerstknuffel in de sneeuw

In mijn vorige bericht liet ik jullie een kaart zien met Creatable 'Layout Circles by Marleen' gevuld met de lieve beertje van het knipvel 'Eline's Polar bears' van Eline Pellinkhof. Omdat ik deze kaart zo leuk gevonden wordt heb ik met diezelfde materialen nog twee kerstkaarten gemaakt.

Hartelijke groetjes, Marleen


Materialen Marianne Design:
Craftables: CR1574 (Chain of Snowflakes), CR1602 (Pine trees by Marleen)
Creatable: LR0839 (Lay-out circles by Marleen)
Knipvel: AK0088 (Eline's Polar bears)
Papers: CA3181 (Snow paper)
Pretty Papers bloc: PK9184 (Winter Hygge)
Stickers: CA3169 (Kerst), CA3170 (Winter)
Enamel dots: PL4523 (Gold Glitter), PL4525 (Night Blue glitter), PL4526 (Light Blue glitter)
Pearls: CA3132 (White)
Rhine stones: CA3163 (Ice Blue)

Florence Cardstock: 
052-Steel, 054-Maritime

3 opmerkingen:

  1. Super leuke kaarten met deze mooie mal.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie en schattige kaarten met deze lieve beren. Prachtig ook in deze kleuren.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk dat je van oude kerstplaatjes deze mooie kerstkaarten kan maken
    Grt van Judith

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mijn blog bezoekt.
Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Ik lees ze allemaal met heel veel plezier!

Bedankt en lieve groetjes, Marleen