Buttons/pagina's

    

woensdag 27 december 2023

Een nieuw hoofdstuk

Met mijn Collectable 'Houses by Marleen' heb ik een verhuiskaartje gemaakt voor familie. Omdat zij met elkaar aan een nieuwe hoofdstuk beginnen vond ik de huisjes gestanst uit pagina's van een boek wel toepasselijk. Natuurlijk wensen wij hen veel geluk in hun splinternieuwe huis!

Hartelijke groetjes, Marleen

Materialen Marianne Design: 
Collecatbles: COL1537 (Houses by Marleen)
Craftables: CR1583 (Slimline Grass-Horizons-Clouds), CR1602 (Pine trees by Marleen)
Clear stamps: CS1078 (Wensen by Marleen)
Papers: CA3143 (Soft glitter paper - Gold), CA3171 (Metallic paper - Gold), CA3186 (Vellum paper)
Pretty Papers bloc: PK9180 (Serenity)

2 opmerkingen:

  1. Wat een spannende titel van je blogbericht!! Maar ook een leuke aankondiging voor een verhuiskaartje. En super leuk geworden. Vooral die bomen in DP maken het af.
    Fijne jaarwisseling alvast !!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een prachtige kaart heb je gemaakt met dit mooie thema.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mijn blog bezoekt.
Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Ik lees ze allemaal met heel veel plezier!

Bedankt en lieve groetjes, Marleen