Buttons/pagina's

    

zondag 24 december 2023

Warme Kerstwensen

Want God had de wereld zo lief dat hij zijn enige Zoon heeft gegeven, opdat iedereen die in hem gelooft niet verloren gaat, maar eeuwig leven heeft.
Johannes 3:16

Hierbij wil ik jullie allemaal graag hele fijne, gezellige en gelukkige Kerstdagen toewensen!
Lieve kerst-groetjes, Marleen

Materialen Marianne Design: 
Collectables: COL1537 (Houses by Marleen)
Craftables: CR1483 (Trees by Marleen), CR1520 (Church by Marleen), CR1602 (Pine trees by Marleen), CR1605 (Text labels)
Craft stencil: PS8146 (Diorama by Marleen)
Clear stamps: CS1105 (Kerst teksten)
Papers: CA3143 (Soft glitter paper - Gold), CA3166 (Pearl paper - White), CA3171 (Metallic paper - Gold), CA3181 (Snow paper)
Pretty Papers bloc: PB7067 (Eline's Winter Dreams)
Pearls: CA3132 (White)
Rhine stones: CA3156 (Light pink), CA3164 (Lilac)

4 opmerkingen:

  1. wat een mooi kaartje met de leuke huisjes en het kerkje en leuke design papier
    fijne kerstdagen ook voor jou en je gezin
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi de wens uit Joh. 3 : 16 Marleen. Ik wens jou met je gezin gezegende kerstdagen toe.
    Hartelijke groeten van Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart met de huisjes! Fijne dagen nog, geniet met en van elkaar!
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mijn blog bezoekt.
Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Ik lees ze allemaal met heel veel plezier!

Bedankt en lieve groetjes, Marleen