Buttons/pagina's

    

donderdag 14 maart 2024

Condoleance kaart

Bij mijn nieuwste Craftable 'Veel Sterkte Cirkel by Marleen' zitten natuurlijk naast de cirkel met de tekst 'Veel sterkte' ook weer rechte teksten. Dat zijn 'In ons hart', 'Gecondoleerd' en 'Veel kracht'. De tekst 'Gecondoleerd' en het veertje van mijn Creatable 'Feather by Marleen' heb ik beide uit Pearl paper gestanst en voor mijn condoleance kaart in grijstinten gebruikt. 

Hartelijke groetjes, Marleen


Materialen Marianne Design:
Craftables: CR1649 (Veel sterkte cirkel by Marleen)
Creatables: LR0854 (Feather by Marleen)
Knipvel: VK9608 (Serenity Flowers)
Papers: CA3166 (Pearl paper - White)
Pretty Papers bloc: PK9180 (Serenity)
Pearls: CA3132 (White)

5 opmerkingen:

Gezellig dat je mijn blog bezoekt.
Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Ik lees ze allemaal met heel veel plezier!

Bedankt en lieve groetjes, Marleen