Buttons/pagina's

    

dinsdag 12 maart 2024

Veel sterkte

In de nieuwe maart collectie van Marianne Design vinden jullie weer een tekstcirkel van mijn hand, met deze keer als thema 'Condoleance'. Op de cirkel staat de tekst 'Veel sterkte' uiteraard is die tekst veel breder te gebruiken, dus maakte ik er een rustige kaart met bloemen mee.

Hartelijke groetjes, Marleen


Materialen Marianne Design:
Collectables: COL1504 (Flowers by Marleen – kleine bloemetjes), COL1540 (Birdhouses by Marleen – bloemen en takjes)
Craftables: CR1597 (Basic circles by Marleen), CR1649 (Veel sterkte cirkel by Marleen)
Knipvel: MB0215 (Mattie's Mooiste Romantic bouquet)
Pretty Papers blocs: PB7066 (Eline's Whitewash), PK9180 (Serenity)
Enamel dots: PL4529 (Duotone Lavender)
Pearls: CA3132 (White)
Rhine stones: CA3136 (Silver), CA3164 (Lilac)


2 opmerkingen:

  1. Een mooie set heb je ontworpen.
    Mooi stijlvol kaartje.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. prachtige kaart is het! De kleuren vind ik zo stijlvol voor en sterktekaart.

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mijn blog bezoekt.
Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Ik lees ze allemaal met heel veel plezier!

Bedankt en lieve groetjes, Marleen