Buttons/pagina's

    

zaterdag 20 april 2024

Droom, durf en creëer

Vandaag zijn de lieve diertjes van Eline heerlijk creatief bezig in de Spotlight op de Marianne Design website kun je hun favoriete hobby's zien. Het beertje op mijn kaart heeft een fleurige kaart gemaakt en haar spulletjes al weer netjes opgeruimd. 

Benieuwd wat de andere dames van het DT hebben gemaakt? Kijk dan op het blog op de Marianne Design website, zie: https://mariannedesign.nl/blog

Hartelijke groetjes, Marleen



Materialen Marianne Design: 
Collectables: COL1491 (Eline's Wedding accessories - jurk), COL1502 (Eline's artic bear), COL1529 (Books by Marleen), COL1544 (Papercraft accessories by Marleen)
Craftables: CR1605 (Text labels)
Creatables: LR0848 (Circle Layout M)
Clear stamps: CS1166 (Kleurige groetjes)
Paper: CA3171 (Metallic paper - Gold)
Pretty Papers blocs: PB7066 (Eline's Whitewash), PK9188 (Over the rainbow by Marleen)
Enamel dots: PL4530 (Yellow glitter)
Pearls: CA3132 (White)
Rhine stones: CA3163 (Ice Blue)

2 opmerkingen:

  1. This is so cute Marleen! These new crafty dies are adorable!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een superleuke kaart heb je gemaakt Marleen, ik vind het zulke leuke stansjes. Bedankt voor de inspiratie.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mijn blog bezoekt.
Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Ik lees ze allemaal met heel veel plezier!

Bedankt en lieve groetjes, Marleen