Buttons/pagina's

    

vrijdag 19 april 2024

Wees creatief

Vanaf vandaag wordt het nieuwste nummer van het Marianne Magazine verwacht! Voor dit nummer mocht ik ook aan de slag met mijn nieuwe Collectables 'Papercraft accessories by Marleen' en een van de kaarten die ik maakte zie je hier. 

Wil je deze kaart zelf ook maken? Dat kan!
De werkbeschrijving en uitgebreide materialenlijst zijn terug in Marianne Magazine #62.Voor slechts € 17,95 heb je al een jaarabonnement voor dit mooie magazine vol inspiratie.
Meer info: https://mariannedesign.nl/magazine

Hartelijke groetjes, Marleen

Materialen Marianne Design: 
Collectables: COL1454 (Eline's Kitten), COL1544 (Paper Craft accessories by Marleen)
Craftables: CR1605 (Text labels), CR1613 (Mini slimline 2 circles), CR1654 (Painters’ easel)
Clear stamps: CS1166 (Kleurige groetjes)
Crafters cardboard: CA3115 (Brown)
Papers: CA3171 (Metallic paper - Gold), CA3172 (Metallic paper - Silver)
Pretty Papers bloc: PB7066 (Eline's Whitewash), PK9188 (Over the rainbow by Marleen)
Tools: LR0014 (Double sided craft tape)
Enamel dots: PL4532 (Over the rainbow)
Pearls: CA3132 (White)
Rhine stones: CA3136 (Silver)


3 opmerkingen:

  1. jaaaa ik heb hem gisteren binnen gehad en deze schattige kaart gezien wat een leuk tafereeltje
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ❤️❤️❤️❤️❤️❤️

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterende kaart, heel leuk aangekleed met die hobbyspullen én de poes natuurlijk.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mijn blog bezoekt.
Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Ik lees ze allemaal met heel veel plezier!

Bedankt en lieve groetjes, Marleen