Buttons/pagina's

    

maandag 23 september 2024

Enorm genoten!

De Eline en Marleen Fandag gisteren was een groot succes! 

Na een voorstelrondje waarbij iedereen haar favoriete werkstukje(s) ook liet zien is Eline's deel van de dag van start gegaan. Zij heeft de dames veel verteld en laten zien over collectie’s, ontwerpen, kleuren en fotograferen. Met daarbij oefeningen en tips. Na Eline's deel van hadden we een heerlijke vers bereide lunch en hebben we een leuke groepsfoto bij de Waal gemaakt. 

Na de lunch heb ik het een en ander verteld over hoe ik bij Marianne Design ben gekomen als ontwerpster en hoe Eline daarin een belangrijke rol heeft gespeeld als creatieve mentor. Het begin van de worskhop heb ik begeleid en hebben we gezamenlijk gedaan. De dames  konden daarna het werkstuk helemaal naar wens gaan afmaken en decoreren met mijn nieuwe oktober collectie. Vanaf komend weekend verkrijgbaar in de hobbywinkels! Tussendoor hebben we nog lootjes getrokken om de volgorde van de 15 cadeaupakketjes die Eline en ik hadden gemaakt te bepalen.

Lieve dames allemaal heel hartelijk dank voor jullie komst!
Het was ontzettend gezellig en ook ik heb er enorm van deze leuke dag genoten.

Hartelijke groetjes, Marleen

1 opmerking:

  1. Hi Marleen, wat een FANTASTISCHE dag hebben jullie gehad gisteren. Een dag om van te dromen!! (ik wou dat ik er ook bij kon zijn)…… En wat een mooie foto’s, zeg. Dankjewel voor het delen met ons. Lieve groetjes, Eva.❤️

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mijn blog bezoekt.
Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Ik lees ze allemaal met heel veel plezier!

Bedankt en lieve groetjes, Marleen