Buttons/pagina's

    

dinsdag 24 september 2024

Glinsterende sneeuwvlokjes

Zoals ik in mijn vorige bericht schreef zijn de dames bij mij lekker aan de slag gegaan. Tijdens de workshop hebben we gezamelijk een pop-upje voor in de binnenkant van de kaart gemaakt, daarna konden ze de kaart naar wens decoreren. Natuurlijk had ik ook een paar voorbeelden meegenomen en de kaart hieronder was er daar een van!

Hartelijke groetjes, Marleen


Materialen Marianne Design: 
Craftables: CR1478 (Poinsettia by Marleen), CR1660 (Fijne Feestdagen vierkant by Marleen), CR1667 (Sticker circles), CR1672 (String of lights by Marleen)
Knipvel: AK0094 (Eline's Winter Dreams)
Papers: CA3142 (Soft Glitter paper - Silver), CA3144 (Soft glitter paper - Platinum), CA3172 (Metallic paper - Silver), CA3174 (Metallic paper - Light pink), CA3181 (Snow paper)
Pretty Papers bloc: PB7067 (Eline's Winter Dreams)
Stickers: CA3193 (Eline's animals Christmas & Winter)
Enamel dots: PL4532 (Over the rainbow)
Rhine stones: CA3164 (Lilac)
Pearls: CA3132 (White)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Gezellig dat je mijn blog bezoekt.
Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Ik lees ze allemaal met heel veel plezier!

Bedankt en lieve groetjes, Marleen