Buttons/pagina's

    

maandag 7 oktober 2024

3x winnaars GiveAway - Christmas bakery

Jeetje! Wat heb ik weer een enorme berg met leuke en lieve berichtjes van jullie ontvangen over deze vrolijke nieuwe Kerst collectie en de GiveAway!

Zoals gezegd ga ik vandaag 3 winnaars blij maken en dat zijn: 


Setje 1 is gewonnen door: 
kaartjesvoorkika

Setje 2 is gewonnen door: 
Judika de Groot

Setje 3 is gewonnen door:
willpower_crafts

Van harte gefeliciteerd dames met het winnen van een van de setjes van deze GiveAway! Zouden jullie mij een berichtje willen sturen met daarin je adresgegevens, dan zorg ik ervoor dat de setjes op de post gaan.

Bedankt allemaal weer voor het meedoen en tot een volgende keer!
Hartelijke groetjes, Marleen

Deze giveaway word op geen enkele manier onderschreven, gesponsord of gepromoot door Instagram en/of Blogger.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Gezellig dat je mijn blog bezoekt.
Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Ik lees ze allemaal met heel veel plezier!

Bedankt en lieve groetjes, Marleen