Buttons/pagina's

    

donderdag 3 oktober 2024

GiveAway - Christmas bakery

Whoohoo!! Mijn 'Chistmas bakery' collectie voor Marianne Design is verkrijgbaar!!! Deze collectie bestaat uit maar liefst 3 Collectables, een Craftable, een Stickerset, een Paper pad, een Cardstock pad en mijn allereerste Knipvel met achtergronden! 

Dat is wel een feestje waard vind ik, dus tijd voor een GiveAway.
Deze keer ga ik niet 1... niet 2... maar 3 mensen blij maken met iets leuk van mijn nieuwe collectie!

Setje 1 bestaat uit:
- het Knipvel Christmas Bakery Backgrounds by Marleen (AK0096)
- het Paper pad Christmas Bakery by Marleen (PK9195)
- de Collectable Christmas Cookies by Marleen (COL1556)

Setje 2 bestaat uit:
- het Metallic pad Christmas Bakery (PK9197)
- de Collectable Cabin by Marleen (COL1555)
- de Craftable String of lights by Marleen (CR1672)

Setje 3 bestaat uit: 
- de Gift bags White (LR0047)
- de Stickerset Christmas Bakery by Marleen (CA3198)
- de Collectable Bagtopper Snowman by Marleen (COL1557)

Zo doe je mee:
- Word volger van mijn blog (als je dat nog niet was).
- Laat onder dit bericht een reactie achter en laat mij weten welk setje jij graag zou winnen.
- Meedoen kan tot en met zondag 6 oktober 2024.
- Delen is lief.

Op maandag 7 oktober 2024 loot ik de winnaar, dus vergeet niet te kijken of jij de gelukkige bent!

Extra kans maken? Meedoen kan ook via mijn Instagram!
Ga naar: https://www.instagram.com/marleenvandermost/ 

Hartelijke groetjes, Marleen

Deze giveaway word op geen enkele manier onderschreven, gesponsord of gepromoot door Instagram en/of Blogger.

27 opmerkingen:

  1. Wat weer een super leuke gave GiveAway Marleen.
    Het zijn weer prachtige hobby spulletjes.
    Ik loot graag mee voor setje 2.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke give away.
    Natuurlijk wil ik meedoen ik vind alle setjes leuk en heb geen voorkeur verras me maar ben overal blij meen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Lisette de Groot

      Verwijderen
    2. Groetjes heidi vd voet wel zo netjes een naam erbij

      Verwijderen
    3. Wat super leuk ik wil zeker graag meedoen en alledrie de setjes zijn leuk en moeilijk kiezen dan ga ik toch voor setje.....???3

      Verwijderen
  3. Wow, wat een mooie collectie weer! Ik doe heel graag voor setje 1.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh ik doe graag mee, setje 1 lijkt mijn geweldig, omdat ik groot fan ben van de achtergrond vellen,

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat lief dat je weer een Give Away hebt. De mallen zijn super gaaf. Ik loot graag mee voor setje 2, want ik heb de mal van Christmas Cookies pas in huis.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Deze release is zo tof! Ik kon mij niet inhouden en heb de cookies, the cabine en de lichtjes al besteld. De back topper en de leuke stickers staan nog op mijn verlanglijstje en daarom waag ik graag een kansje voor setje 3. Helaas lukt het mij niet om vanuit mijn account te reageren, maar ik volg je wel al langer. Groetjes, Natascha Dekker/CreaStories

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke actie Marleen. Ik loot graag voor set 3

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat leuk! Ik doe graag mee voor set 3

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Marleen, ik doe graag mee voor setje 1! Mijn vader had vroeger een banketbakkerij dus ik ben heel blij met je nieuwe ontwerpen!
    Nog bedankt voor je duidelijke uitleg van de schuifkaart want daar heb ik een kerstkaartje mee gemaakt!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk hoor, ik ga voor setje 2

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat weer een leuke give away. Dankjewel daarvoor. Ik doe graag mee voor setje 1.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Anita van 't Veer3 oktober 2024 om 13:16

    Gaaf!!! Ik loot graag mee voor setje 2!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuke actie, mijn zus heeft mij vorig jaar zo enthousiast gemaakt dat ik nu ik gepensioneerd ben deze hobby ben gaan uitvoeren en het quilten achter mij heb gelaten. Ik word heel erg blij van setnummer 2, wat kun je daar leuke kaarten mee maken. Ben helemaal om

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Super leuk dol op kaartjes maken en ik ga dan ook voor zet 1

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Andrea de Laat-Piek.3 oktober 2024 om 13:29

    Hoi ik die graag mee voor de verloting van setje 1. Wat een super leuke GiveAway. Groeten Andrea de Laat-Piek.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Jacqueline Braaksma3 oktober 2024 om 13:37

    Erg leuke giveaway. Ik werk erg graag met de door jou ontworpen stanzen etc. Ik loot graag mee voor set 1

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Super leuk ik doe mee verrassing met een setje zijn alle drie mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik doe mee maakt niet uit welk setje verras mij maar

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Erg leuke serie weer Marleen!! Ik waag een gokje op setje twee.
    Groetjes van Ellen van Maaren

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Marleen,
    Wat een gave actie!
    Mooie dingen heb je ontworpen.
    Ik vind alles leuk maar als ik moet kiezen kies ik voor setje 1
    Hartelijke groetjes, Doutzen

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi Marleen,
    Wat een gave weggeefactie van je mooie kerstcollectie. Setje 1 zou me heeeel blij maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een verassing zo'n give away.Ik doe graag mee voor no 3.Je hebt altijd leuke en mooie spullen heb er veel van.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een leuke weggeefactie weer, alledrie de setjes zijn leuk maar ik ga voor setje 1 Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Goedemiddag, super leuke actie weer. Wat een vrolijke kleuren.
    Alle 3 setjes zijn leuk, ga voor setje 2

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mijn blog bezoekt.
Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Ik lees ze allemaal met heel veel plezier!

Bedankt en lieve groetjes, Marleen