Buttons/pagina's

    

dinsdag 13 mei 2014

BedanktThanksMerci!

Vandaag nog een kaartje! Toen ik vanochtend de nieuwe challenge zag bij de Cards & Scrap Challenge Blog had ik al gelijk een idee van wat ik ervan zou gaan maken. De kids gingen naar bed en toen ben ik gelijk aan mijn kaart begonnen en hier onder het resultaat!

De tekst is gestempeld op een doorzichtig sheet. Om het iets duidelijk over te laten komen heb ik er dus nog een paar foto's bij gezet om jullie een idee te geven van hoe het in elkaar zit.

Groetjes, Marleen
PS: Kijk ook even op de blog van Anita, die verloot namelijk een hele hele hele leuke CANDY!


























































Gebruikte materialen Marianne Design:
Clearstamps: EC0147
Papier: PB7045
Snijmallen: COL1357 - CR1250

Link naar de challenge: http://www.cardsandscrap.nl/2014/05/uitdaging-210.html


28 opmerkingen:

  1. Prachtig Marleen, een schitterend effect met het Mica ervoor.
    liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk hoor!!! Uiltjes doen het altijd goed...:-)
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb je dit weer leuk gedaan Marleen. Mooi hoor dat uiltje. Het opkikkertje is ook lekker vrolijk. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij is leuk Marleen, ik dacht eigenlijk dat je velum moest gebruiken. Daar zat ik a
    Ook al over te brainstormen. Weet je wat je trouwens nog kunt doen aan de binnenkant ook een uitlijnen plakken, dan zie je de plakstripjes niet of het vastplakken met tackling glu. Ik hoop dat ik het goed geschreven hebt. Misschien heb je wat aan de tips. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel lief kaartje zo!!!

    Leuk dat je meedoet er de cards&scrap challenge!

    Liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super leuk! Ook dat bloemen randje dat achter de letters zit is mooi.
    Geven de letters niet af, op zo'n doorzichtig sheet, of droogt dat goed?
    Liefs, mam.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Mam,
      Bedankt voor je berichtje.
      Het doorzichtige sheet heb ik bestempeld met speciale stempelinkt en wanneer dit goed droog is geeft het niet meer af.
      Liefs, Marleen

      Verwijderen
  7. Hoi Marleen, wat ben je weer snel!! Super leuk gedaan ook!!!!
    Groetjes Ciske
    Team Cards&Scrap

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie kaart en wat een leuk idee om zo tekst te gebruiken! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. gave kaart heb je gemaakt.
    leuk met dit uiltje.

    gr jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Supermooi kaart heb je gemaakt Marleen - heel leuk om die tekst op mica te stempelen - ik vind hem heel geslaagd.
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super kaartje heb je gemaakt. Heel mooi en dat uiltje zo lief. Groetjes Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Deze is geweldig leuk Marleen, mooi al die tekst op het doorzichtige sheet.
    Groetjes Aletta

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Waauw! Wat een geweldig leuk kaartje Marleen! Heel erg orgineel zeg :) Echt een top idee!

    Liefs, Mandy

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Oooh Marleen, wat geweldig hoe je 't vellum op je kaart verwerkt hebt!
    Helemaal top gedaan!
    Hartstikke leuk dat je meedoet met onze challenge bij Cards&Scrap!!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Superleuk kaartje en leuk gedaan Marleen.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Marleen,
    Weer een ontzettend leuk kaartje! Lief uiltje en leuke tekst
    groetjes, Aniet

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Marleen
    Wat is dit superleuk gedaan met de sheet, het is een heel vrolijk kaartje.
    Lieve groetjes, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat heb je een ontzettend leuk kaartje gemaakt Marleen.
    Gebruik je voor de stamps, gewone inkt?

    Groetjes Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Janneke,
      Bedankt voor je berichtje!
      Het doorzichtige sheet heb ik bestempeld met de inkt van StazOn (for every surface).
      Uiteraard moet je het wel even goed laten opdrogen na het stempelen.
      Groetjes, Marleen

      Verwijderen
  19. Wat een prachtige kaart zeg.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een ontzettend leuke kaart, heel gaaf zo met dat sheet!
    En geweldig vrolijke kleurtjes heb je gebruikt.

    liefs, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Prachtig gedaan en goed gelukt!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een geweldig leuke kaart, Marleen!! Leuke tekst op het sheet!
    Bedankt voor het meedoen met deze uitdaging van Cards & Scrap!!
    Aanstaande dinsdag komt onze nieuwe kaartenuitdaging online en we hopen dat je dan ook weer met ons meedoet!!
    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mijn blog bezoekt.
Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Ik lees ze allemaal met heel veel plezier!

Bedankt en lieve groetjes, Marleen