Buttons/pagina's

    

zondag 11 mei 2014

Hartjes en veel geluk

Zoals geschreven in mijn vorige berichtje, twee trouwkaarten vandaag. Hierbij de tweede kaart, deze is voor challenge #36 bij Creaine Challenges met een sketch.

Mijn ochtend begon met een cadeau in bed, het boek 'Feest!' van Marianne's Favourites! Mijn oudste zoontje (2 jaar) kwam het brengen. Is dat niet een prachtig begin van Moederdag!

Een hele fijne Moederdag toegewenst voor alle moeders!
Groetjes, Marleen



Gebruikte materialen Marianne Design: 
Clearstamps: EC0152
Knipvel: EWK1211
Papier: PK9107
Tule: JU0924

Link naar de challenge: http://creaine-challenges.blogspot.nl/2014/05/challenge-36-mei-2014.html


15 opmerkingen:

  1. Hallo, die Karte ist wunderschön
    glg Gertrude

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Twee beauties!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit is ook een mooie kaart geworden. Fijne dag nog!!!
    Gr Tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wow wat een mooie kaart. Dankjewel voor het meedoen bij mijn challengeblog Creaine Challenges. succes
    groetjes Ine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Marleen,
    Wat een prachtige kaarten heb je allemaal weer gemaakt.
    Helaas heb ik de laatste tijd erg weinig tijd om te bloggen. Doordat ik 40 uur ben gaan werken moet ik mijn tijd anders indelen en dat is even wennen.
    Ik wens je een fijne moederdag.

    Groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ohw, maar deze is ook heel mooi. Heel anders ook dan je eerste kaartje. Maar zeker niet minder mooi.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi kaartje Marleen.
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig trouwkaartje Marleen - helemaal anders dan de vorige maar ook super geslaagd.
    Fijne Moederdag.
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Marleen,
    Wat een leuke kaartjes zeg!! Die eerste is slim bedacht! En erg leuk geworden :)
    Deze tweede is erg leuk met die hartjes en het gescheurde papier.
    Lieve groet, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige kaart Marleen, heel erg mooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Marleen,
    mooie kaart, leuk met dat gescheurde papier
    groetjes, Aniet

    BeantwoordenVerwijderen
  12. En de tweede trouwkaart is weer heel anders maar ook weer prachtig. Mooi die tak met die hartjes eraan helemaal IN natuurlijk... Heel leuk. Groetjes Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtig kaartje Marleen! Heel mooie uitwerking van de layout

    Bedankt voor je deelname aan de challenge op Creaine Challenges, en veel succes!

    Groetjes karin xx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hallo marleen
    Ik vind je kaart schitterend, je hebt de sketch prachtig verwerkt, dank je wel voor het meedoen aan Creaine challenges, ik heb je gevonden en ga je gelijk volgen, wie weet zien we elkaar nog wel eens bij Trijnie Gunter.
    Lieve groetjes, Corrie

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mijn blog bezoekt.
Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Ik lees ze allemaal met heel veel plezier!

Bedankt en lieve groetjes, Marleen