Buttons/pagina's

    

zaterdag 30 november 2019

Twee Winnaressen

De afgelopen dagen hebben jullie via verschillende sociale media mee kunnen doen met onze gezamenlijke weggever! Eline gaat namelijk haar lieve Collectable ‘Cute Fox’, haar Pretty Papers bloc ‘Snowflake Kisses’ en een achtergrondknipvel ‘Snowflake kisses’ weggeven. Van mij krijgt de winnaar de Craftable bloemetje ‘Poinsettia’ en de ‘Cyclamen’ en het stempelsetje ‘Hallo winter’.

Maar eerst willen we jullie natuurlijk heel hartelijk bedanken voor de vele leuke berichten. We hebben ze met veel plezier gelezen en  het is ontzettend leuk om te merken dat er zo veel enthousiasme is over onze producten bij elkaar.

Daarnaast hebben wij jullie ook om jullie inbreng gevraagd met betrekking tot ons plan voor een workshopdag. De leukste reactie zou van ons een cadeautje krijgen! Inmiddels is de winnares van dit berichtje ook bekend en dat is…

Linda Visser – v.d. Velden (blog: http://lindacrea.blogspot.com/)

Zij had namelijk het super leuke tip voor ons om een ideeënbus neer te zetten, daar kan ieder die ideeën voor een nieuw ontwerp heeft zijn suggestie in doen. Een tip die we zeker gaan onthouden!
Bedankt Linda! Ook jij heel veel plezier met de Collectable ‘Eline’s Cute Fox’.



Dan is het nu echt tijd voor de gelukkige winnaar van onze grote gezamenlijke weggever en dat is….

Maura van Noort (blog: https://bymaura.blogspot.com/)

Van harte gefeliciteerd met het winnen van onze weggever Maura. Zou je ons beide alsjeblieft een berichtje willen sturen met daarin je adresgegevens. Dan sturen Eline en ik je elk onze weggever toe. Ja, je krijgt dus 2x leuke post!

Bedankt allemaal voor het meedoen.
Eline en Marleen



6 opmerkingen:

  1. Dames gefelciteerd.
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd dames met deze prijzen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk voor Linda en Maura, die weten wel raad met die toffe spulletjes! En inderdaad een goed plan om een ideeënbus neer te zetten, ik ga alvast brainstormen, haha.
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Proficiat Linda en Maura!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Bedankt, Eline en Marleen! Ben er heel blij mee en leuk dat ik jullie een beetje heb kunnen helpen met mijn idee voor 'jullie dag'! Maura, ook gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd Linda en Maura en veel knutselplezier! Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mijn blog bezoekt.
Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Ik lees ze allemaal met heel veel plezier!

Bedankt en lieve groetjes, Marleen