Buttons/pagina's

    

woensdag 2 december 2020

Christmas Wishes

De mooie Kerst-knipvellen 'Christmas Wishes gnome' en 'Christmas Wishes deer' van Els Wezenbeek uit de augustus collectie, lagen ook al veel te lang te wachten tussen mijn knutselspulletjes. Eindelijk heb ik er de tijd voor gevonden en omdat ik er zo heerlijk mee bezig was is het een hele set geworden in verschillende kleuren!

Lieve groetjes, Marleen


Gebruikte materialen Marianne Design: 
Collectables: COL1481 (Cupcake by Marleen - kleine bloemetjes en hartje)
Craftables: CR1474 (Shaker Doily), CR1475 (Shaker Square), CR1478 (Poinsettia by Marleen)
Creatables: LR0551 (Nature Star), LR0683 (Pine branch set)
Clear stamps: CS1069 (Kerst post by Marleen)
Clear stamps banners: CS1058 (Banners by Marleen)
Glitter paper: CA3104 (snowpaper)
Knipvellen: EWK1279 (Christmas Wishes gnome), EWK1280 (Christmas Wishes deer)
Pretty papers blocs: PK9158 (Forest Dream), PK9167 (French Antiques)
Pearls: CA3132 (White)
Rhine stones: CA3136 (Silver)



2 opmerkingen:

  1. Heey Marleen,

    wat een superleuke serie kerstkaartjes is dit geworden.

    Groetjes Femke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. 4 Mooie kleurrijke kaarten Marleen ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mijn blog bezoekt.
Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Ik lees ze allemaal met heel veel plezier!

Bedankt en lieve groetjes, Marleen