Buttons/pagina's

    

donderdag 3 december 2020

December

December, voor ons gewoonlijk een maand waarin we veel vrolijke en gezellige feesten hebben. Van Sinterklaas op school, tot Kerstmis aan een lange eettafel met familie en aan het einde knallen we altijd het oude jaar uit. Deze December zal anders zijn... hopelijk toch een feestelijke maand, maar dan iets intiemer. 

Lieve groetjes, Marleen

Gebruikte materialen Marianne Design: 
Collectables: COL1459 (Eline's Christmas tree)
Craftables: CR1483 (Trees by Marleen - sterren), CR1520 (Church by Marleen)
Clear stamps: EC0184 (Eline's Snowmen)
Craft stencil: PS8045 (Mountains by Marleen)
Decoration paper: CA3134 (Gold mirror paper)
Glitter paper: CA3104 (snowpaper)
Pretty Papers blocs: PB7057 (Eline's Snowflake kisses), PK9170 (Wood Stone), PK9171 (Brocante Kerst), PK9172 (Frozen Winter)
Project NL stickers: PL4507 (December)


4 opmerkingen:

  1. Wat een mooie combinatie van materialen. Heel leuk winters tafereeltje.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterende kerstkaartjes heb je gemaakt, en ik zag ook dat ik heel wat posten van je gemist heb, maar ze zijn allemaal geweldig.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk die koppeltje sneeuwpoppen onder de sterrenhemel ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mijn blog bezoekt.
Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Ik lees ze allemaal met heel veel plezier!

Bedankt en lieve groetjes, Marleen