Buttons/pagina's

    

donderdag 7 januari 2021

Kleurrijke bloemen

Eigenlijk houdt iedereen toch van bloemen? Logisch ook wel... want van de mooie kleuren en de heerlijke zoete geur van bloemen worden we allemaal gewoon heel blij! Dus vandaag een kaart met kleurrijke droogbloemen van papier, in een display en onder een stolp. Zo zijn ze extra decoratief.

Deze kaart maakte ik voor het blog op de Marianne Design website, de werkbeschrijving en de materialenlijst zijn daar dus weer terug te vinden. Zie: https://mariannedesign.nl/blog/kleurrijke-bloemen

Lieve groetjes, Marleen


13 opmerkingen:

  1. Echt een kadootjes deze kaart! Vrolijke, fleurige kaart!

    Hobbygroet Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi die bloemen onder een stolp.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een leuke kaart in van die lieve kleurtjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kaart met deze mooie boeketjes Marleen!
    Daar wordt je vrolijk van!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Superleuk je stolp met bloemen!
    Ook je mandje is gaaf.
    Groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een heerlijk vrolijke kaart, echt super mooi!
    Groetjes,
    Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaart! Klaar voor de lente. De bloemen zijn erg mooi gekleurd, top gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jaaaa. Ik heb ook zo'n stolp... Daar zet ik de kaartjes onder die ik nog even niet wil versturen, omdat ik ze heel mooi vind.
    Maar jouw stolpje met de kleurrijke bloemen is echt prachtig.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super leuke vrolijke creatie.jij kunt toch ook alles.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi Marleen om de "droog" bloemen in het stolpje te verwerken.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mijn blog bezoekt.
Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Ik lees ze allemaal met heel veel plezier!

Bedankt en lieve groetjes, Marleen