Buttons/pagina's

    

vrijdag 19 februari 2021

Hallo lente!

Zo leuk... wij hebben de afgelopen weken op verschillende plekjes in onze nieuwe voortuin sneeuwklokjes gevonden. Ik ben dol op die sierlijke bloemetjes! Samen met mijn man heb ik ze verzameld en in een lange plantenbak voor het raam gedaan. Die bloemetjes zijn een teken dat het voorjaar er heel langzaam maar zeker toch echt weer aan zit te komen.

Lieve groetjes, Marleen


Glitter paper: CA3104 (Snowpaper)
Pretty Papers bloc: PB7060 (Eline's Honeymoon)
Diamond gems: JU0937 (Light pink & pink)
Pearls: CA3132 (White)
Rhine stones: CA3136 (Silver)



5 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart. Die konijntje blijft zo leuk. Sneeuwklokjes ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Niet alleen sneeuwklokjes komen boven, narcissen hier ook al.
    Schattig kaartje in zachte kleurtjes heb je gemaakt.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig weer in de pastel tinten.
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schatje. Leuk zijn dd sneeuwklokjes op je kaart en buiten en in de tuin. Vooral nu het zo mooi zonnig is. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mijn blog bezoekt.
Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Ik lees ze allemaal met heel veel plezier!

Bedankt en lieve groetjes, Marleen