Buttons/pagina's

    

woensdag 10 maart 2021

Een nieuwe pagina op mijn blog

Zoals jullie vast allang weten, ontwerp ik sinds september 2018 Craft stencils voor Marianne Design. Inmiddels is dit een mooie collectie geworden met veel verschillende stencils. Hiermee kun je zelf de mooiste gevormde kaarten maken!

Voor het gebruik van elk van mijn Craft stencils heb ik een 'How to...' gemaakt, dat is een werksbeschrijving met stap-voor-stap foto's. Om elke 'How to...' makkelijker vindbaar te maken heb ik een speciale pagina gemaakt met daarop een overzicht met mijn Craft stencils. Zie midden bovenin het tabblad 'Craft stencils' of zie hier: https://handmadebymarleen.blogspot.com/p/craft-stencils.html

Lieve groetjes, Marleen


9 opmerkingen:

  1. Wat GOED Marleen he is ontzettend handig om even te kijken als je denkt huh??? hoe zit het precies! Top dat je dit hebt gedaan en succes met je ontwerpen maken!
    groetjes Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super idee 👍 want voor jou wellicht gesneden koek maar voor ons echt géén appeltje-eitje 🤔!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat goed om een uitleg te geven. Handig voor ons. Goed gedaan. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Helemaal top, zoek dan nog wel eens terug. En wat heb je er al veel gemaakt. WAUW om trots op te zijn. Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat is super handig. Ben zo blij elke keer met je duidelijke uitleg, nu helemaal makkelijk om het te vinden.
    Laatst voor het eerste met zo’n stencil aan de slag gegaan en heb de smaak te pakken.
    Groetjes, Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lief van je dat je werkbeschrijvingen hebt gemaakt voor de stencils. Heb net even gekeken.
    Bedankt ervoor.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat is handig. Bedankt dat je dingen eenvoudig te leren hebt gemaakt. Ik begon onlangs te experimenteren met een sjabloon en leerde ermee om te gaan.

    Rose
    clipping path service

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hi Marleen,
    Thank you for sharing your creative things. I have seen your post and have succeeded in a beautiful way to make these things. Really, these can be done in a very short time. Sincerest wishes for your wellbeing.

    Greetings Marleen

    background removal service

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Exceptionally great, at that point see once more. And how numerous have you as of now made. WOW to be pleased of.

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mijn blog bezoekt.
Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Ik lees ze allemaal met heel veel plezier!

Bedankt en lieve groetjes, Marleen