Buttons/pagina's

    

dinsdag 2 maart 2021

Lichtje met het kerkje...

Een idee dat ook al een poosje in mijn hoofd zat... het kerkje met echt licht dat schijnt door de ramen. Het is 's avonds nog steeds vroeg donker en zo met Pasen in het vooruitzicht vond ik het wel toepasselijk om er een lichtje met een kerkje in zachte kleuren van te maken, maar natuurlijk kun je dit idee ook uitstekend in kerstsfeer uitvoeren!

Kaarslicht schijnt altijd prachtig door vellum heen en dat heb ik hierbij dus ook gebruikt voor achter de ramen. Ik heb het kerkje uitgestanst en op de plaatsen van de ramen heb ik opening gesneden. Met het vellum aan de achterkant maak je het 'gat' weer dicht en het uitgestanste raam aan de voorkant is het helemaal af. Verder heb ik een wikkel voor om het glazen potje gemaakt met dessinpapier. Maar let er wel op dat je de delen achter de ramen vrij laat, anders kan het licht er niet meer doorheen.

Lieve groetjes, Marleen

Gebruikte materialen Marianne Design: 
Craftables: CR1520 (Church by Marleen)
Creatables: LR0697 (Blossom)
Pretty Papers bloc: PB7060 (Eline's Honeymoon)
Diamond gems: JU0937 (Light pink & pink)


8 opmerkingen:

  1. Het is PRACHTIG! Geweldig idee! Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is dit een leuk idee. Wat heb je het leuk gemaakt.
    Groetjes, Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat schattig dit lichtje met het kerkje, super mooi hoor.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk idee en die kleuren zo wordt het kerkje wel erg lief hihi. groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat is natuurlijk cool. Ik hou van de kleurenmix en hoe het voelt, en de constructie is zo creatief en onbreekbaar.

    Het is zo goed je te zien
    Rose
    clipping path services

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mijn blog bezoekt.
Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Ik lees ze allemaal met heel veel plezier!

Bedankt en lieve groetjes, Marleen