Buttons/pagina's

    

donderdag 11 november 2021

Winnaar GiveAway - Welkom Sint & Piet

Allereest wil ik jullie graag bedanken
voor alle leuke rijmende berichten met mooie klanken.

Jullie berichtje lezen blijft ontzettend leuk
en soms lig ik zelfs in een deuk.

Sommige berichtjes zijn zo grappig dat had ik vooraf niet verwacht
maar wat zijn ze door jullie ontzettend goed bedacht!

Mijn gedichtje wordt nu een beetje maf
en jullie wachten nog steeds in spanning af...

Wie heeft er op mijn blog vandaag geluk?
Van wie kan haar dag niet meer stuk?

Wie deze materialen niet meer hoeft te bestellen
ga ik jullie nu echt vertellen: 

De winnaar op mijn blog is

Gefeliciteerd met het winnen van deze GiveAway! Zou je mij een berichtje willen sturen met daarin je adresgegevens, dan zorg ik ervoor dat het setje jou kan op gaat en kun je er lekker mee aan de knutsel.

Ook meegedaan met de GiveAway op mijn instagram?
Kijk snel wie daar de winnaar is geworden... zie: https://www.instagram.com/marleenvandermost/

Bedankt voor het meedoen allemaal!
Hartelijke groetjes, Marleen





3 opmerkingen:

Gezellig dat je mijn blog bezoekt.
Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Ik lees ze allemaal met heel veel plezier!

Bedankt en lieve groetjes, Marleen