Buttons/pagina's

    

woensdag 22 mei 2024

Vrolijke vogelhuisjes

Op het YouTube kanaal van Marianne Design vinden jullie een nieuwe 'How to make' welke ik heb mogen opnemen, zie: https://www.youtube.com/watch?v=wD_jRkpHVAM 

In deze video laat ik jullie zien hoe je de leuke vogelhuisjes van mijn Collectable 'Birdhouses by Marleen' in elkaar zet. Natuurlijk passen de lieve vogeltjes van Eline er perfect bij.
Na het opnemen van de video heb ik de vogelhuisjes op twee kleurrijke verjaardagskaarten verwerkt en deze zie je hieronder. 

Veel kijk en knutselplezier.
Hartelijke groetjes, Marleen

Materialen Marianne Design: 
Collectables: COL1492 (Eline's pigeons), COL1534 (Eline's Garden Birds), COL1540 (Birdhouses by Marleen)
Craftables: CR1605 (Text labels)
Clear stamps: CS1087 (Lieve teksten)
Papers: CA3166 (Pearl paper - White)
Pretty Papers bloc: PB7063 (Hoera een jongetje), PB7066 (Eline's Whitewash), PK9186 (Early Spring), PK9188 (Over the rainbow by Marleen), PK9189 (Picnic time by Marleen), PK9190 (Fresh Lemonade)
Enamel dots: PL4526 (Light Blue glitter), PL4532 (Over the rainbow)
Pearls: CA3132 (White)
Rhine stones: CA3158 (Mint), CA3164 (Lilac)
Tools: LR0014 (Double sided craft tape), LR0020 (Flower shaping set)

4 opmerkingen:

  1. Heel mooie kaarten in pasteltinten. Die vogelhuisjes zijn zo leuk, heel gezellig, vooral met de vogeltjes erbij.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel lief kaartje met de vogeltjes.
    Ze blijven leuk Marleen.
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. These little birds are darling and their houses are so sweet too!

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mijn blog bezoekt.
Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Ik lees ze allemaal met heel veel plezier!

Bedankt en lieve groetjes, Marleen