Buttons/pagina's

    

woensdag 28 augustus 2019

Hello Winter!

Super blij met het uitkomen van de september materislen welke ik voor Marianne Design heb mogen ontwerpen. Natuurlijk zullen er de komende tijd allerlei winterse werkstukken met deze materialen op mijn blog voorbij komen. Maar ook kun je ze in verschillende magazine's terugvinden. In the Collection van september en uiteraard in the Collection Catalog 2019... maar ook in de Mijn Hobbykaart Kerstkaarten Special 2019 en HobbyHandig 218 (half oktober verkrijgbaar).

Maar eerst nog even een kaart welke ik ook voor the Collection heb ik mogen maken.
Lieve groetjes, Marleen


Gebruikte materialen Marianne Design:
Clear stamps: CS1037 (Hello winter by Marleen)
Craftables: CR1444 (Hexagon), CR1478 (Poinsettia by Marleen)
Glitter paper: CA3104 (snowpaper)
Pretty Papers bloc: PK9164 (Winter days by Marleen)
Pearls: CA3132 (White)
Rhinestones: CA3136 (Silver)
Ribbons: JU0949 (Maritime rope)

De werkbeschrijving voor het maken van deze kaart is terug te vinden in the Collection #81, zie:
https://mariannedesign.nl/downloads/the-collection



12 opmerkingen:

  1. Prachtige producten komen er weer uit, die je hebt mogen ontwerpen Marleen.
    Mooie kerstkaart heb je gemaakt.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig hoor wat je allemaal hebt ontworpen en ook de kaartjes die ik hier zie zijn weer schitterend.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super mooi Marleen je maakt ook hele leuke en mooie producten. Ik ben fan van jouw geworden.
    Grt van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig zijn ze,ga zo door :) groetjes Maura

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een prachtige kaart en leuke nieuwe materialen laat je zien Marleen.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi Marleen en wat heb je een leuke dingen ontworpen! Complimenten!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Echt zo n gave kaart en ik vind het zo leuk voor je dat je weer wat nieuws heb bedacht. Ben zo trots op je En zo blij dat ik je kan volgen..Bedankt. ga zo door

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat heb je weer onwijs gave en mooie materialen ontworpen!!! Kan niet wachten om er ook mee aan de slag te gaan!
    Groetjes Gerlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  9. weer mooie materialen zijn er door jou gemaakt zeg, en weer een mooi kaartje heb je gemaakt
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hi Marleen, de nieuwe Winter Collectie die jij hebt ontworpen, is in één woord GEWELDIG!!
    Ben er helemaal verliefd op en heb al het een en ander gekocht. Verheug me ook al op al het MOOIS wat jij ons t.z.t. op jouw blog laat zien. Alvast Dankjewel!!
    Groetjes en liefs van Eva.

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mijn blog bezoekt.
Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Ik lees ze allemaal met heel veel plezier!

Bedankt en lieve groetjes, Marleen