Buttons/pagina's

    

maandag 2 september 2019

December is de tijd...

Vandaag wil ik jullie graag de laatste kaart laten zien welke ik maakte voor the Collection 81 met mijn nieuwe materialen. 

Lieve groetjes, Marleen


Gebruikte materialen Marianne Design:
Clear stamps: CS1036 (Hallo winter by Marleen)
Craftables: CR1360 (Passe partouts), CR1479 (Cyclamen by Marleen)
Creatables: LR0592 (Doily duo)
Design folder extra: DF3428 (Triangles)
Glitter paper: CA3104 (snowpaper)
Pearls: CA3132 (White)
Rhine stones: CA3136 (Silver)

Ook voor deze kaarten is de werkbeschrijving terug te vinden in the Collection #81, zie:
https://mariannedesign.nl/downloads/the-collection

10 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaart Marleen.
    Grt van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is een heel fris kaartje geworden. Mooi hoor!!!

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat grappig dat je en cyclaam ontworpen hebt! Ik associeer dat altijd met mijn moeder...je kaart is heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een gave kaart met al die driehoekjes!
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart Marleen, supermooie cyclamen, de driehoekjes springen van je kaart af, groetjes van Aniet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel erg gaaf gedaan Marleen!!
    Wat een prachtige cyclamen, echt heel erg tof!!
    Groetjes Gerlinde

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mijn blog bezoekt.
Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Ik lees ze allemaal met heel veel plezier!

Bedankt en lieve groetjes, Marleen