Buttons/pagina's

    

maandag 17 februari 2020

Eline en Marleen Workshopdag

Eind november hebben Eline Pellinkhof en ik onze leuke plannen om samen een 'Eline en Marleen Workshopdag' te organiseren met jullie gedeeld.
Het moet een dag worden waarin we met elkaar mooie dingen gaan maken en het een en ander kunnen leren. Een dag om je onder te dompelen in papier, stansjes, stempels en sjablonen. Maar ook een dag waarin je gezellig nieuwe mensen kunt ontmoeten en waarna je met veel inspiratie weer naar huis gaat!

Inmiddels zijn we een heel eind op weg en begint deze dag steeds meer vorm te krijgen. Hoe deze dag er precies uit komt te zien, dat delen we op een later moment. Wat we jullie wel graag willen laten weten is dat de 'Eline en Marleen Workshopdag' plaats zal gaan vinden op zaterdag 28 maart 2020. Dus zet deze alvast in je agenda!


Meer informatie over onze workshopdag volgt binnenkort, dus houdt onze blogs in de gaten.
Lieve groetjes, Marleen


7 opmerkingen:

  1. Oh wat gaaf Marleen en Eline. Ik ben benieuwd wat jullie nog meer gaan verklappen..wordt vast fantastisch

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat klinkt écht leuk maar voor mij is de locatie bijna nóg belangrijker dus ik kijk uit naar de vervolgberichten!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wordt vast een topdag ! Wou dat ik ook eens zo iets kon meemaken, maar is ver voor mij komende van België.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Thanks for sharing, nice post! Post really provice useful information!

    Hương Lâm chuyên cung cấp máy photocopy, chúng tôi cung cấp máy photocopy ricoh, toshiba, canon, sharp, đặc biệt chúng tôi có cung cấp máy photocopy màu uy tín, giá rẻ nhất.

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mijn blog bezoekt.
Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Ik lees ze allemaal met heel veel plezier!

Bedankt en lieve groetjes, Marleen