Buttons/pagina's

    

vrijdag 6 november 2020

Aftellen tot de intocht van Sinterklaas

Op hokje 9 mag ook een cadeautje worden geplakt! Het is nog 8 nachtjes slapen, dan komt Sinterklaas samen met zijn Pieten weer aan in ons land. Ter gelegenheid hiervan heb ik deze aftelkalender gemaakt voor mijn jongens... en heel stiekem ook een beetje voor mezelf, haha. 

Deze aftelkalender maakte ik voor het blog op de Marianne Design website, meer foto's, de werkbeschrijving en de materialenlijst zijn daar terug te vinden. Zie: https://mariannedesign.nl/blog/aftellen-tot-de-intocht-van-sinterklaas 

Lieve groetjes, Marleen



2 opmerkingen:

  1. Wat een leuke aftelkalender heb je gemaakt Marleen, super. En we snappen dat je hem zelf ook stiekem leuk vind :)

    Liefs, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat super leuk zo'n aftelkalender. Wij gaan denk ik beginnen als hij in NL is. Eerst nog een verjaardag volgende week. Maar ik weet zeker dat die meiden hier het super vinden. En ik als hulppiet ook.
    Fijn weekend!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mijn blog bezoekt.
Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Ik lees ze allemaal met heel veel plezier!

Bedankt en lieve groetjes, Marleen