Buttons/pagina's

    

woensdag 4 november 2020

Pakje met een gouden staf

De 14e komt steeds dichter bij... dus nu zijn de PakjesPieten natuurlijk heel druk met het inpakken van alle schoencadeautjes! Want de avond na de intocht van Sinterklaas mogen ze allemaal hun schoentje weer zetten.

Lieve groetjes, Marleen

Gebruikte materialen Marianne Design: 
Craftables: CR1513 (Alphabet Journal), CR1526 (Sinterklaas set by Marleen)
Mirror paper: CA3134 (Gold mirror paper)
Paper set: PK9173 (Sint & Piet)

1 opmerking:

  1. Heel erg leuk! En zo fijn dat jullie gewoon Sinterklaas kunnen vieren. Het leukste feest van het jaar gaat nu onze neus voorbij op de 5e december, met uitwonende kinderen. Ik snap het maar voor mij wel een teleurstelling als goedgelovige...

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mijn blog bezoekt.
Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Ik lees ze allemaal met heel veel plezier!

Bedankt en lieve groetjes, Marleen