Buttons/pagina's

    

maandag 2 november 2020

Winnaars - GiveAway Sinterklaas & aftelkalenders

Wat heb ik weer genoten van al jullie leuke en lieve reactie's op mijn GiveAway! Hartelijk bedankt! Het liefst zou ik jullie allemaal blij willen maken, maar dan heb ik wel heel veel cadeautjes nodig, hahaha.

Alhoewel... 


Er staat wel een hele leuke gratis download op de website van Marianne Design! Met de feestdagen in het vooruitzicht mocht ik 4 aftelkalenders ontwerpen. Eentje om 1 week af te tellen, eentje voor 2 weken, eentje voor 3 en eentje voor 4 weken. Download via: https://mariannedesign.nl/downloads

En dan ga ik nu de winnaars van de GiveAway blij maken... dat zijn geworden:


Jannie van Beelen is de winnares van Setje 1:
- de Craftables CR1488 (Presents by Marleen)
- de Craftables CR1525 (Wood stove by Marleen)
- de Paper set PK9173 (Sint & Piet)

michelle.kaartjes is de winnares van Setje 2:
- de Craftables CR1487 (Presents bag by Marleen)
- de Craftables CR1526 (Sinterklaas set by Marleen)
- het Craft stencil PS8023 (Present by Marleen)

Dames van harte gefeliciteerd met het winnen van een van de setjes van de GiveAway. 
Zouden jullie mij een berichtje willen sturen met daarin jullie adresgegevens? Dan zorg ik ervoor dat de setje naar jullie komen.

Lieve groetjes, Marleen


2 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd dames met jullie leuke prijzen. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd voor de winnaars van de prachtige prijzen.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mijn blog bezoekt.
Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Ik lees ze allemaal met heel veel plezier!

Bedankt en lieve groetjes, Marleen