Buttons/pagina's

    

zaterdag 30 april 2022

Dat heb je goed gedaan

Zoals ik gisteren schreeft zijn er naast de 'Bagtoppers' deze maand ook twee nieuwe Craft stencils van mij uitgekomen. Hieronder het tweede werkstuk dat ik heb gemaakt voor het Marianne Magazine, voor de heb ik het Craft stencil 'Candy cone by Marleen' gebruikt.

Wil je deze kaarten zelf ook maken? Dat kan!
De werkbeschrijving en uitgebreide materialenlijst zijn terug in Marianne Magazine #54.
Voor slechts € 13,95 heb je al een jaarabonnement.
Meer info: https://mariannedesign.nl/magazine

Hartelijke groetjes, Marleen

Materialen Marianne Design: 
Collectables: COL1509 (Bagtopper Bow by Marleen)
Craftables: CR1565 (Candy by Marleen)
Banners: CS1058 (Banners by Marleen)
Craft stencil: PS8122 (Candy bag by Marleen)
Clear stamps: CS1087 (Lieve teksten)
Glitter paper: CA3104 (Snowpaper)
Pretty Papers bloc: PB7056 (Eline's Summer picnic)
Rhine stones: CA3136 (Silver), CA3156 (Light pink)


6 opmerkingen:

  1. Superleuk en heerlijk die vrolijke kleuren. Zou er zo wel in willen snoepen ;-)


    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gister heb ik deze mallen gehaald zo leuk.
    Deze creatie is ook prachtig.
    Groetjes Jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt Petra en je hebt helemaal gelijk. Die is er per ongeluk tussen gekomen. Ik ga het aanpassen.

      Verwijderen
  4. Smullen geblazen! Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mijn blog bezoekt.
Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Ik lees ze allemaal met heel veel plezier!

Bedankt en lieve groetjes, Marleen