Buttons/pagina's

    

zondag 1 mei 2022

Eline's Dieren DIY verjaardagskalender - Mei

September vorig jaar is de geweldig leuke Eline's Dieren DIY verjaardagskalender uitgekomen. 

Mijn idee was om elke eerste van de maand een pagina te laten zien. Vandaag is het 1 mei dus hierbij de mei pagina op de kalender. Deze maand zwemt moeder zwaan gezellig met haar kleintjes tussen de visjes, libellen en kikkertjes in de sloot.

Hartelijke groetjes, Marleen

Materialen Marianne Design: 
Collectables: COL1478 (Eline's Swan), COL1486 (Eline's cat accessoiries - visjes)
Craftables: CR1515 (Water lily by Marleen), CR1582 (Dragonflies by Marleen)
Kalender: PB7061 (Eline's Dieren DIY Verjaardagskalender)
Rhine stones: CA3136 (Silver), CA3157 (Light blue)

Florence Cardstock:
006 - Honey
028 - Kiss
030 - Poppy
073 - Olive
082 - Cool grey
084 - Tin
096 - Black
097 - White

Inmiddels is dit de 8ste maand die ik van de kalender heb gedecoreerd en zoals jullie hieronder kunnen zien wordt het een steeds vrolijker geheel!

Klik op het overzicht om deze te vergrootten.

Met het label 'Eline's Kalender' in de sidebar rechts, kun je al deze blogberichten met de grote foto's en gebruikte materialen terugvinden. 

3 opmerkingen:

  1. Heel mooi weer! Wordt een prachtige kalender. Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wat mooi Marleen. Nog steeds denk ik: zal ik de kalender kopen of niet. Ik twijfel nog omdat ik jaren geleden zelf een kalender maakte en het jammer zou vinden deze weg te moeten doen. Blijf het leuk vinden om elke maand naar de nieuwe creaties te kijken die mensen zoals jij erop maken. Superleuk!

    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig gemaakt Marleen. Een heel mooie verjaardagskalender wordt dit.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mijn blog bezoekt.
Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Ik lees ze allemaal met heel veel plezier!

Bedankt en lieve groetjes, Marleen