Buttons/pagina's

    

dinsdag 3 mei 2022

Een fris en fruitige smoothie

Met mijn nieuwste Craft stencil 'Smoothie cup by Marleen' kun je natuurlijk alle kanten op. Vul hem eens met popcorn of snoepjes, leuk als traktatie. Of doe er een heerlijk verfrissend sapje in zoals ik heb gedaan!

Wil je deze kaarten zelf ook maken? Dat kan!
Beide kaarten heb ik gemaakt voor het blog op de Marianne Design website, dus daar vinden jullie de werkbeschrijving en gebruikte materialen op terug. Zie: https://mariannedesign.nl/blog/een-fris-en-fruitige-smoothie

Hartelijke groetjes, Marleen



Materialen Marianne Design: 
Collectables: COL1505 (Eline's Bees)
Creatables: LR0667 (Tropical leaves), LR0668 (Fruit), LR0697 (Blossom)
Craft stencil: PS8121 (Smoothie cup by Marleen)
Clear stamps: CS1030 (Marleen's Fris & Fruitig)
Paper set: PK9177 (Fleurige groetjes by Marleen)
Pretty Papers bloc: PK9175 (Rainbow)
Enamel dots: PL4516 (Floral hearts)
Rhine stones: CA3155 (Gold), CA3158 (Mint)

Florence cardstock: 
004 - Asparagus
005 - Lemon yellow
043 - Air
068 - Lime
077 - Broccoli

Overige: 
Wit fluweelkarton voor de basiskaart en lichtbruin

5 opmerkingen:

  1. Erg leuk en lekker fris voor de warme dagen. Zo'n kaart is dan natuurlijk zeker welkom.

    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig kaartje, alleen die bijen in de smoothie zijn niet zo leuk 😉
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. SUPER leuk zo fijn dat je de namen noemt van het papier TOP groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi
    Wat een prachtige creatie.
    Groetjes Jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke kaart!! Heb alles besteld en ik ben ze nu aan het maken. Maar welke kleur is dat tussen het wit en het gele bolletjes designpapier?? Gr patricia

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mijn blog bezoekt.
Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Ik lees ze allemaal met heel veel plezier!

Bedankt en lieve groetjes, Marleen