Buttons/pagina's

    

zondag 12 februari 2023

Flessenpost met eendjes

Van de week was er een kaarten-/penvriendin jarig en bij een verjaardag hoort natuurlijk een kaartje met lieve wensen. Dus voor haar aan de slag gegaan met mijn materialen van deze maand om haar een hele fijne en gezellige dag te wensen.

Hartelijke groetjes, Marleen

Materialen Marianne Design: 
Collectables: COL1514 (Hot air balloon by Marleen - wolken)
Craftables: CR1499 (Flower jug by Marleen - vlinders), CR1515 (Water lily by Marleen), CR1542 (Potted plants by Marleen - bloemen), CR1583 (Slimline Grass-Horizons-Clouds), CR1605 (Text labels), CR1619 (Ducks by Marleen), CR1620 (Cattails by Marleen)
Creatables: LR0763 (Small circle Arches - zon)
Craft stencil: PS8092 (Message in a bottle by Marleen)
Clear stamps: CS1087 (Lieve teksten)
Soft glitter paper: CA3144 (Platinum), CA3181 (Snow paper)
Pretty Papers blocs: PB7065 (Jolly Christmas - uni groen), PK9175 (Rainbow)
Rhine stones: CA3136 (Silver), CA3163 (Ice Blue)

Florence cardstock: 
043 - Air
046 - Glacier
084 - Tin
096 - Black
099 - Kraft light

Fluweelwit voor de basiskaart (Craft Emotions)

4 opmerkingen:

  1. Leuk om zo'n mooi kaartje te krijgen voor je verjaardag.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind de flessenpost helemaal geweldig met de zwemmende eendjes. Mooie tekst ook.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuk weer jouw kaart. eindelijk heb ik vandaag een bestelling gedaan hoop dat ik de mallen binnen krijg deze week

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mijn blog bezoekt.
Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Ik lees ze allemaal met heel veel plezier!

Bedankt en lieve groetjes, Marleen