Buttons/pagina's

    

donderdag 24 augustus 2023

Dikke knuffel van ons

Eerder schreef ik er al over hier op mijn blog... voor de september collectie van Marianne Design heb ik een hele gave herfstcollectie mogen ontwerpen! Deze materialen worden begin september in de hobbywinkels verwacht en voor een sneak peek in het nieuwste nummer van het Marianne Magazine mocht ik er vast mee aan de slag.

Wil je deze kaart zelf ook maken? Dat kan!
De werkbeschrijving, het patroon en uitgebreide materialenlijst zijn terug in Marianne Magazine #59.Voor slechts € 13,95 heb je al een jaarabonnement voor dit mooie magazine vol inspiratie.
Meer info: https://mariannedesign.nl/magazine

Hartelijke groetjes, Marleen

Materialen Marianne Design:
Collectables: COL1533 (Scare crow by Marleen)
Craftables: CR1633 (Sunflowers/Corn by Marleen), CR1635 (Kaartje voor jou cirkel by Marleen)
Creatables: LR0824 (Zonnebloem rand)
Papers: CA3171 (Metallic paper - Gold)
Pretty Papers bloc: PB7066 (Eline’s Whitewash – lichtoranje unikleur + houtdessin rand om landschapskaart), PK9185 (Welcome Fall by Marleen)
Enamel dots: PL4527 (Duotone Yellow)
Rhinestones: CA3159 (Red), CA3188 (Autumn gold)
Tools: LR0020 (Flower shaping set)

Florence cardstock:
002 - Raffia
009 - Bee
013 - Mandarin
030 - Poppy
066 - Anise
079 - Acacia
080 - Pudding
093 - Hazelnut
096 - Black
101 - Off white

Wit fluweelkarton voor de basiskaart en kraft lichtbruin (beide Craft Emotions)

6 opmerkingen:

  1. Prachtig Marleen....je hebt weer leuke dingen ontworpen!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart met de mooie zonnebloem mallen en de leuke vogelverschrikker.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super gaaf kaartje weer.
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel gaaf! Alleen vraag ik me af of die vogel verschrikt wel genoeg afschrikt. Hij is zo cute!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh, wat een leuke kaart heb je gemaakt met die geweldige vogelverschrikker (nou ja, verschrikker... lijkt me eerder een lief vriendje, hihi), hij staat op mijn wensenlijstje.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. zo leuke kaart laat je weer zien , en wat een super leuke mallen heb je weer ontworpen daar gaan er zeker van in mijn winkelwagen belanden groetjes rian

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mijn blog bezoekt.
Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Ik lees ze allemaal met heel veel plezier!

Bedankt en lieve groetjes, Marleen