Buttons/pagina's

    

zaterdag 26 augustus 2023

Knuffel van mij

Eind juli liet ik jullie de eerste kaart gemaakt met mijn nieuwe collectie voor Marianne Design zien en eergisteren plaatste ik de tweede online. Vandaag de 3e kaart die ik voor de sneak peek in het nieuwste nummer van het Marianne Magazine heb gemaakt.  De materialen worden begin september in de hobbywinkels verwacht. 

Wil je deze kaart zelf ook maken? Dat kan!
De werkbeschrijving, het patroon en uitgebreide materialenlijst zijn terug in Marianne Magazine #59.Voor slechts € 13,95 heb je al een jaarabonnement voor dit mooie magazine vol inspiratie.
Meer info: https://mariannedesign.nl/magazine

Hartelijke groetjes, Marleen


Materialen Marianne Design: 
Collectables: COL1533 (Scare crow by Marleen)
Craftables: CR1608 (Pumpkins by Marleen), CR1633 (Sunflowers/Corn by Marleen), CR1635 (Kaartje voor jou cirkel by Marleen) 
Craft stencil: PS8146 (Diorama by Marleen)
Papers: CA3171 (Metallic paper - Gold)
Pretty Papers bloc: PB7066 (Eline’s Whitewash – lichtoranje unikleur + houtdessin rand om landschapskaart), PK9185 (Welcome Fall by Marleen)
Enamel dots: PL4528 (Duotone Orange)
Rhinestones: CA3159 (Red), CA3188 (Autumn gold)

Florence cardstock:
002 - Raffia
009 - Bee
013 - Mandarin
030 - Poppy
031 - Ruby
066 - Anise
079 - Acacia
080 - Pudding
093 - Hazelnut
096 - Black
101 - Off white

Wit fluweelkarton voor de basiskaart en kraft lichtbruin (beide Craft Emotions)

4 opmerkingen:

  1. wat een mooi kaartje met je nieuwe malletjes
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig gemaakt Marleen, een heel mooi "schilderijtje".

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi Marleen....net of je zo voorbij een veld fietst....dan zie je dit ook weleens!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat laat je weer een leuke kaart zien , en die tekst is ook zo mooi groetjes rian

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mijn blog bezoekt.
Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Ik lees ze allemaal met heel veel plezier!

Bedankt en lieve groetjes, Marleen