Buttons/pagina's

    

donderdag 16 november 2023

GiveAway - Welkom Sint & Piet

MEEDOEN KAN NIET MEER, DE WINNAAR IS BEKEND.

Dit weekend is de intocht en komen Sinterklaas en zijn Pieten weer aan in ons land. Voor vele begint daarmee een gezellige tijd met cadeautjes. Voor mij dus een uitstekend moment om ook een beetje voor Sint te spelen en na het weekend iemand blij te maken met deze leuke GiveAway!

Het setje bestaat uit:
- de Collectables Sint & Piet accessories by Marleen (COL1536)
- de Collectables Houses by Marleen (COL1537)
- de Craftables Gift boxes by Marleen (CR1640)


Zo doe je mee:
- Word volger van mijn blog (als je dat nog niet was).
- Laat onder dit bericht een reactie achter.
- Meedoen kan tot en met zondag 19 november 2023.
- Delen is lief.

Op maandag 20 november 2023 loot ik de winnaar, dus vergeet niet om dan te kijken of jij de gelukkige bent!

Extra kans maken? Meedoen kan ook via mijn Instagram!

Hartelijke groetjes, Marleen

Deze giveaway word op geen enkele manier onderschreven, gesponsord of gepromoot door Instagram en/of Blogger.

40 opmerkingen:

  1. Oh wauw wat een super mooie GiveAway! Deze set zou ik heel erg graag aan mijn collectie toevoegen, daar kan ik weer mooie verhaaltjes kaarten mee maken!😍🍀 Groetjes, Natascha Dekker/CreaStories

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ps: ik ben volger van je blog maar ik kan alleen anoniem een berichtje posten…

      Verwijderen
  2. Sylvia van Barneveld16 november 2023 om 11:09

    Wat een gezellige set. Die kun je gedeeltelijk het hele jaar door gebruiken. En ik heb er al leuke voorbeelden mee gezien, dus ik ben geïnspireerd door jou en ook andere voorbeelden online

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk om iemand te verwennen met deze leuke set!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat lief, mijn beren zouden zich graag ook eens verkleden als sint en piet! Dag hoor!🙋‍♀️

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie giveaway! Ik doe graag mee.
    Fijne dag en lief dat je dit weer doet,groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ze zijn weer heel erg leuk! Een mooie aanvulling op je andere producten. Ik heb de mallen op mijn verlanglijstje staan, dus ik doe heel graag mee met de giveaway. Groeten Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een gave giveaway weer. Gaat deze week niet zo lekker en hier word ik extra blij van 😊

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super leuke giveaway heb je weer, de Sint-spulletjes zijn ook zo ontzettend leuk.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik ben al druk bezig met knutselen voor Sinterklaas en deze giveaway, kan ik goed gebruiken. Graag doe ik weer mee, groetjes Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke spulletjes, ik doe graag mee

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een gave weggever Marleen....hier doe ik graag aan mee!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie GiveAway ga je verloten. Ik wil graag een kansje wagen.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Deze GiveAway is super leuk, daar kun je weer leuke kaarten en labels mee maken! Ik doe graag mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Such a fun prize package! Thank you for the chance to win! Love your designs!
    -Denise Bryant

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Super mooi graag had ik meegedaan met de GiveAway

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een mooie giveaway ik loot graag mee
    Groetjes Karien

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hele leuke giveaway voor Sinterklaas en andere gelegenheden. Ik doe graag mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Superleuk ik loot graag mee cristine knutselmuts

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Echt een heel erg leuk setje! Hoop binnenkort gezellig een keer deel te nemen aan een workshop van je, maar helaas werk ik meestal elk weekend in de kids entertainment. Daardoor komen deze mallen heel goed van pas!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. WoW wat is dit weer een Supergave weggever. Wat verwen je een van ons hier mee. Ik doe graag mee voor deze superweggever. Groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi Marleen,
    ze zijn weer zo enig! Ik loot heel graag mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat leuk dat je dit weer weg geeft Marleen. Leuke mallen zijn dit.
    Daar wil ik graag aan mee doen
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  23. wat een gave weggever ik doe graag mee
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Leuke aktie Marleen. Ik doe graag mee voor een familielid. Ze is net met kaarten maken begonnen. ( door mij☺)

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Superleuke giveaway! Ik loot heel graag mee! Groetjes Mindy

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een leuke acties. Ik doe graag mee. Het lijkt me om er wat mee te maken voor mijn kleindochter van 1,5 jaar. Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Leuke actie weer, wil graag een poging doen want de kleding van Sint en Piet stonden al op mijn verlanglijstje en met de andere stansen kan ik ook nog de rest van het jaar heerlijk mee spelen.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Odette : Super leuke mallen, ik loot graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat een leuke set om weg te geven. Ik ben een echte fan van jou en doe graag mee in de verloting. Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Inge: van deze mooie weggever word ik heel blij!

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Gerdine Kleinbloesem18 november 2023 om 09:20

    Heel graag doe ik mee! Ik zie zulke leuke kaartjes voorbij komen die hiermee gemaakt zijn ... Zou het superleuk vinden.

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wonderful giveaway. Thanks for the chance to win. I have my fingers crossed.
    Hugs, Valerija

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Wat een leuke give away. Ik doe graag mee 🥰

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Wat is dit weer een leuke actie: een mooie aanvulling op eerdere stansen. Ik loot graag mee!
    groetjes, Lian

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Wat een leuke aktie,ik loot graag mee . Want dit is natuurlijk weer een leuke setje

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Wat een leuke acties ik loot graag mee hiervoor Groetjes en fijn weekend Mariëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Wow, such a beautiful giveaway. Thank you so much for the chance to win.

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Super leuke give away! Lief dat je voor Sinterklaas speelt! Ik loot graag mee!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen