Buttons/pagina's

    

zaterdag 18 november 2023

Grote chocolade munten

Vandaag is het feest in ons land, want Sinterklaas en zijn Pieten komen weer aan in Nederland! Op mijn blog hebben jullie al heel veel leuks voor het Sinterklaasfeest voorbij zien komen, maar ook deze grote vrolijk versierde chocolade munten mogen niet ontbreken. 

En... op het blog op de Marianne Design website staan vandaag de Collectables 'Sint & Piet accessories by Marleen' in de Spotlight. Daar vinden alle knutselpieten dus nog veel meer inspiratie!
Zie: https://mariannedesign.nl/blog

Een fijne intocht en hartelijke groetjes, Marleen

Materialen Marianne Design: 
Collectables: COL1437 (Eline's mice family), COL1536 (Sint & Piet accessories by Marleen)
Craftables: CR1489 (Schoen zetten by Marleen)
Papers: CA3177 (Mirror paper - Gold)
Paper set: PK9182 (Pakjesavond by Marleen)
Rhine stones: CA3155 (Gold), CA3158 (Mint)

Florence cardstock: 
093-Hazelnut, 094-Bear, 096-Black

7 opmerkingen:

  1. Leuke chocolade munten Marleen.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg leuk, hopelijk was het een gezellige intocht!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke choco munten! Ga ze binnenkort ook maken. Ik ben nu eerst met je huisjes bezig.
    Groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De chocolade munten prachtig opgepimpt, met deze schattige muisjes.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mijn blog bezoekt.
Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Ik lees ze allemaal met heel veel plezier!

Bedankt en lieve groetjes, Marleen